Inspektor Weterynaryjny Do spraw: w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji oraz zdrowia i ochrony zwierząt
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Inspektor Weterynaryjny Do spraw: w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji oraz zdrowia i ochrony zwierząt |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie nr 110736 / 18.11.2022
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
82-200 Malbork Boczna 8
Dołącz do nas jako:
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji oraz zdrowia i ochrony zwierząt
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
Malbork
Boczna 8
Ważne do 28 listopada 2022 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przez kontrolowane podmioty przepisów z zakresu nadzoru prowadzonego w ramach kompetencji Inspekcji Weterynaryjnej.
- prowadzi monitoring jakości środków spożywczych oraz pasz.
- sprawuje nadzór nad zakładami prowadzącymi działalność w zakresie uboju zwierząt, rozbioru, przetwórstwa mięsa, pozyskiwania i przetwórstwa mleka, rolniczego handlu detalicznego, sprzedaży bezpośredniej, działalności marginalnej ograniczonej lokalnej oraz gospodarstw rolnych utrzymujących zwierzęta gospodarskie.
- analiza dokumentacji i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w celu przedłożenia proponowanych rozstrzygnięć Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii z zakresu higieny środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
- przeprowadza kontrole w nadzorowanych podmiotach działu bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
- prowadzi dokumentację w zakresie wykonywanych zadań, w tym planów i harmonogramów oraz sprawozdawczości.
- pobiera i przesyła próby do badań w celu realizacji programów badań monitoringowych oraz innych zadań Inspekcji Weterynaryjnej.
- wykonuje inne czynności z polecenia PLW i jego zastępcy.
- przestrzega dyscypliny pracy oraz dba o powierzone mienie zakładu.
- obsługuje programy: TRACES, VETLINK, Baza ol-line, E-Klient i innych...
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii lub zootechniczne, technologia żywności, inne pokrewne.
- prawo jazdy kat. B.
- umiejętność pracy w zespole i kreatywność.
- znajomość obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- udokumentowane ukończone szkolenia , kursy.
Co oferujemy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca w siedzibie urzędu przy komputerze, praca w terenie, wyjazdy służbowe, udział w delegacjach.
- Nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
- Pomieszczenia biurowe: budynek parterowy.
- Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu malborskiego i sztumskiego.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wymagane dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" oraz "dokumenty i oświadczenia dodatkowe". W związku z powyższym za kompletne oferty uznaje się te oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia własnoręcznie podpisane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Aplikuj do: 28 listopada 2022
APLIKUJ ELEKTRONICZNIE lub na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
ul. Boczna 8
82-200 Malbork
(sekretariat)
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE
- Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2022.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Malborku , ul. Boczna 8 , 82-200 Malbork, tel. 55 / 272-20-24 , e-mail piwmalb@gdansk.wiw.gov.pl.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: piwmalb@gdansk.wiw.gov.pl ; tel. 055/272-20-24.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Malborku.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane