W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Wojewódzki Inspektorat
Weterynarii w Gdańsku


ul. Na Stoku 50
80-958 Gdańsk

Tel.: (+48) 58 302-32-52
Fax: (+48) 58 302-39-62
E-mail: sekretariat@gdansk.wiw.gov.pl

Serwis www: gdansk.wiw.gov.pl
ePUAP: /WIWET/SkrytkaESP/

NIP: 5830004509
Regon: 000092893

Inspektor Weterynaryjny Do spraw: bezpieczeństwa żywności Zespół ds. bezpieczeństwa żywności

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Szczegóły
Stanowisko Inspektor Weterynaryjny Do spraw: bezpieczeństwa żywności Zespół ds. bezpieczeństwa żywności
Miejsce pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Ogłoszenie nr 108068 / 11.10.2022

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka 25

Dołącz do nas jako:
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: bezpieczeństwa żywności Zespół ds. bezpieczeństwa żywności

Umowa na czas określony (np. projektu)

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy
Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 25

Ważne do 21 października 2022 r.

Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wykonywanie zadań IW określonych ustawą o Inspekcji Weterynaryjnej.
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa żywności.
  • nadzór i koordynowanie badań monitoringowych.
  • prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości.
  • prowadzenie postępowań administarcyjno-egzekucyjnych.
  • nadzór nad wykonywaniem czynności przez osoby wyznaczone.
  • Kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzęcego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych.
  • Kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego.

Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne np. zootechnika.
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii ( w przypadku lek. wet.).
  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych i kpa.
  • prawo jazdy kat.B.
  • znajomość obsługi komputera.
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.
  • udokumentowane ukończone szkolenia, kursy związane z tematyką weterynaryjną.
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
  • doświadczenie zawodowe w Inspekcji Weterynaryjnej.

Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, ,,home office").
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy
  • praca administracyjna w siedzibie urzędu,
  • czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych na terenie powiatu,
  • wyjazdy służbowe,
  • praca przy komputerze,
  • biuro w Pruszczu Gd. znajduję się na I piętrze, można skorzystać z windy,
  • biuro w Gdański znajduję się na I piętrze, bez windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
  • ewentualne kopie świadectw pracy.

Aplikuj do: 21 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 108068" na adres: 
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
Ul. Grunwaldzka 25
83-000 Pruszcz Gdański

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 58/692-07-06 lub mailowego na adres: piwprus@gdansk.wiw.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2022.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 25 tel.58/692-07-06.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodprus@gdansk.wiw.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Powiadom znajomego