W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Wojewódzki Inspektorat
Weterynarii w Gdańsku


ul. Na Stoku 50
80-958 Gdańsk

Tel.: (+48) 58 302-32-52
Fax: (+48) 58 302-39-62
E-mail: sekretariat@gdansk.wiw.gov.pl

Serwis www: gdansk.wiw.gov.pl
ePUAP: /WIWET/SkrytkaESP/

NIP: 5830004509
Regon: 000092893

Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Nabór zakończony bez zatrudnienia kandydatki/kandydata
Szczegóły
Stanowisko Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Miejsce pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Ogłoszenie o naborze nr 45029 z dnia 23.03.2019 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim

Kierownik poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt

Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe: na zastępstwo


Miejsce wykonywania pracy:
Gdańsk
Biuro w Gdańsku
ul.Kartuska 249

Adres urzędu:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
Ul. Wojska Polskiego 16,

83-000 Pruszcz Gdański

WARUNKI PRACY

- praca administracyjna w siedzibie urzędu
- czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych na terenie powiatu
- wyjazdy służbowe
- biuro znajduję się na piętrze bez windy
- praca przy komputerze
- brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie zadań IW określonych ustawą o Inspekcji Weterynaryjnej
  • prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości
  • nadzór nad wykonywaniem czynności przez osoby wyznaczone
  • nadzór i koordynowanie badań monitoringowych
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących zdrowia i ochrony zwierząt
  • prowadzenie postępowań administracyjno-egzekucyjnych
  • zapobieganie, rozpoznawanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt objętych obowiązkiem zwalczania i rejestracji zgodnie z prawem weterynaryjnym
  • kontrola warunków weterynaryjnych i nadzór nad ich realizacją przez podmioty będące w rejestrze Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • prowadzenie postępowania mandatowego i kierowanie wniosków o ukaranie do organów ścigania
  • wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów krajowego prawa weterynaryjnego i prawa UE

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne (zootechnika)
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych prawa krajowego i prawa UE
  • prawo jazdy kat.B
  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym ( angielski, niemiecki)
  • udokumentowane ukończone szkolenia, kursy związane z tematyką weterynaryjną
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność pracy w zespole , dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu
  • kopia prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
    Ul. Wojska Polskiego 16,
    83-000 Pruszcz Gdański

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16 tel.58/692-07-06
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gdansk.wiw.gov.pl (58) 300-39-61 ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim( komórka kadrowa, księgowość), Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Ofert osób nie zakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego.

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Załączniki

Powiadom znajomego