Referent do spraw administracyjno-księgowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrano kandydata |
---|
Stanowisko | Referent do spraw administracyjno-księgowych |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 12366 z dnia 26.06.2017 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. administracyjno-księgowych
zespół ds. finansowo-księgowych
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe: zastępstwo
Miejsce wykonywania pracy:
Kartuzy
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1
Adres urzędu:
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. administracyjno-księgowych
zespół ds. finansowo-księgowych
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe: zastępstwo
Miejsce wykonywania pracy:
Kartuzy
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1
Adres urzędu:
83-300 Kartuzy, ul. Słoneczna 1
WARUNKI PRACY
praca w siedzibie
ZAKRES ZADAŃ
- ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji i ewidencji księgowej,
- wystawianie fv, monitorowanie i egzekwowanie realizacji dochodów budżetowych,
- prowadzenie kancelarii, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji,
- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rejestru dochodów jednostki budżetowej, zaangażowania i wydatków strukturalnych,
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych , ewidencji ilościowo-wartościowej oraz ilościowej majątku PIW,
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- ewidencja , sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
- wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracja
- staż pracy: 5 lat
- prawo jazdy kat B
- znajomość programów księgowych Symfonia
- biegła obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 5 lat
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
83-300 Kartuzy
ul. Słoneczna 1