Referent d.s kadrowo-płacowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Żaden kandydat nie spełniał wymagań formalnych |
---|
Stanowisko | Referent d.s kadrowo-płacowych |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
- Ogłoszenie nr: 168632
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2015 r.
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw kadrowo-płacowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Adres urzędu
-
ul. 30 Stycznia 29 83-110 Tczew
Miejsce wykonywania pracy:
- Tczew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy Kodeks pracy (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw).
- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, osobowych i płacowych pracowników jednostki.
- Prowadzenie akt osobowych.
- Prowadzenie ewidencji zatrudnienia oraz ewidencji czasu pracy.
- Przygotowanie (w oparciu o wnioski pracowników) planów urlopów pracowników jednostki oraz prowadzenia ewidencji urlopów.
- Przygotowywanie dokumentów i rozstrzygnięć dotyczących spraw pracowniczych oraz dyscypliny Pracy
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu, udział w szkoleniach oraz naradach wewnętrznych i zewnętrznych
Pomieszczenia biurowe mieszczą się na parterze. Wejście do budynku oraz toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Praca przy komputerze. Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w Inspekcji Weterynaryjnej na stanowisku zajmujacym się sparawami kadrowo-płacowymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość KP oraz ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej i ustawy o Służbie Cywilnej
- umiejetność sporządzania decyzji administarcyjnych oraz pism urzędowych
- umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i informacjami,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- odporność na sytuacje stresujące,
- umiejętność organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
-
20-04-2015
Miejsce składania dokumentów:
-
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
30 Stycznia 29
83-110 Tczew
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
a) weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
b) pisemny sprawdzian wiedzy,
c) rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58-53-115-53