Inspektor Weterynaryjny Do spraw: IRZ i dobrostanu w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Inspektor Weterynaryjny Do spraw: IRZ i dobrostanu w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie nr 112845 / 23.12.2022
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
83-110 Tczew ul. 30 Stycznia 29
Dołącz do nas jako:
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: IRZ i dobrostanu w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1/1
Miejsce pracy
Tczew
ul. 30 Stycznia 29
Ważne do 2 stycznia 2023 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- wykonuje czynności z zakresu zadań inspekcji weterynaryjnej określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej.
- realizuje zadania związane z identyfikacją i rejestracją zwierząt (IRZ).
- realizuje zadania w zakresie kontroli wymogów Wzajemnej Zgodności (croos-compliance).
- realizuje zadania związane z dobrostanem zwierząt.
- opracowuje harmonogramy, plany, sporządza sprawozdania dot. badań monitoringowych, kontroli dobrostanu i identyfikacji zwierząt.
- prowadzi wymianę informacji w systemach informatycznych (TRACES, VetLink, CBD IRZ, Platforma aplikacyjna IRZ).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dotyczy lekarzy weterynarii).
- Znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Udokumentowane kursy i szkolenia związane z tematyką weterynaryjną.
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, komunikatywność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godziny dziennie.
- Stanowisko pracy usytuowane w budynku jednopiętrowym, niedostosowanym do potrzeb osób z niektórymi niepełnosprawnościami: brak podjazdu dla wózków inwalidzkich; brak windy; wąskie schody i korytarze; toalety niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością.
- Od frontu budynku dostępne są oznakowane miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
- Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny, niezbędny do pracy, sprzęt biurowy.
- Praca w godzinach 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku; wyjścia i wyjazdy służbowe samochodem służbowym; udział w szkoleniach i konferencjach.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Prosimy o dokładne sprawdzenie kompletności dokumentów oraz składanych podpisów i wskazanie numeru głoszenia na dokumentach aplikacyjnych.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kat. B.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Aplikuj do: 2 stycznia 2023
Aplikuj mailowo na adres: piwtcze@gdansk.wiw.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 112845 / 23.12.2022. Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112845" na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie - sekretariat:
ul. 30 Stycznia 29, 83-110 Tczew
w godzinach 7:30 - 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: tel. (58) 531 15 53 lub +48 781 691 781 lub mailowego na adres: piwtcze@gdansk.wiw.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 02.01.2023.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie tel. (58) 531 15 53.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Marek Mróz tel. +48 605 116 147 e-mail: iod@biuropiomar.pl.
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane