Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie nr 101839 / 02.07.2022
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni
81-506 Gdynia ul. Stryjska 25
Dołącz do nas jako:
inspektor weterynaryjny
Do spraw zdrowia i ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk:1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
81-506 Gdynia, ul. Stryjska 25
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni
81-506 Gdynia ul. Stryjska 25
Dołącz do nas jako:
inspektor weterynaryjny
Do spraw zdrowia i ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk:1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
81-506 Gdynia, ul. Stryjska 25
Ważne do 12 lipca 2022 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Co oferujemy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi kontrole w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt
- pobiera i wysyła próbki do badań
- prowadzi dokumentację monitoringu chorób zakaźnych zwierząt
- nadzoruje przestrzeganie warunków weterynaryjnych w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta gospodarskie
- prowadzi kontrole nad przemieszczaniem zwierząt w kraju, w handlu i obrocie oraz prowadzi związaną z tym dokumentację
- prowadzi nadzór nad przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt
- prowadzi wymagane rejestry oraz sprawozdawczość w zespole
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- podstawowa znajomość KPA oraz ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań w Inspekcji Weterynaryjnej lub lecznictwie
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Co oferujemy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Stołówka pracownicza
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu i w terenie
- budynek jednopiętrowy, bez wind i podjazdów
- łazienki nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- zagrożenie korupcją
- stres związany z obsługą petentów i przeprowadzaniem kontroli
- ryzyko związane z postępowaniem ze zwierzętami i prowadzeniem samochodu
- wyjazdy służbowe i udział w szkoleniach
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie należy pobrać ze strony https://piwgdynia.mojbip.pl w zakładce "Formularze i druki"
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- oświadczenie o posiadanym prawie jazdy
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (do pobrania ze strony https://piwgdynia.mojbip.pl
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 101839" na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni
ul. Stryjska 25, 81 - 506 Gdynia
ul. Stryjska 25, 81 - 506 Gdynia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 660-782-252
lub mailowego na adres: m.godzinska@piwgdynia.pl
lub mailowego na adres: m.godzinska@piwgdynia.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gdyni, ul. Stryjska 25, 81 - 506 Gdynia
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@gdansk.wiw.gov.pl lub pisemnie na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gdyni, ul. Stryjska 25, 81 - 506 Gdynia z dopiskiem " Inspektor Ochrony Danych"
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gdyni, pracownik zespołu administracyjno-finansowego, sekretarka
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
-
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania
danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane