Referent do spraw obsługi sekretariatu
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Referent do spraw obsługi sekretariatu |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie nr 100990 / 16.06.2022
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka 25
Dołącz do nas jako:
referent
Do spraw obsługi sekretariatu Zespół ds. administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Umowa na czas określony (np. projektu)
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
Biuro Gdańsk, ul.Kartuska 249
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Co oferujemy
Dostępność
Warunki pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka 25
Dołącz do nas jako:
referent
Do spraw obsługi sekretariatu Zespół ds. administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Umowa na czas określony (np. projektu)
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
Biuro Gdańsk, ul.Kartuska 249
Ważne do 27 czerwca 2022 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Osoba na tym stanowisku:
- zapewnia właściwą organizację pracy sekretariatu
- koordynuje przyjęcia interesantów
- udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych
- nadzoruje przygotowanie i obsługę spotkań Powiatowego Lekarza Weterynarii i jego Zastępcy
- rejestruje przychodzącą i wychodzącą korespondencję oraz nadzoruje jej obieg
- wypisuje i prowadzi ewidencję delegacji służbowych i kart drogowych
- prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania
- obsługuję telefonów i pocztę elektroniczną
- zaopatruje w artykuły niezbędne do funkcjonowania biura Inspektoratu
- zaopatruje pracowników biura w materiały niezbędne do realizacji zadań
- prowadzi ewidencję sprzętu wykorzystywanego do pracy w biurze w Gdańsku, w tym zleca konserwację lub naprawy
- nadzoruje kalibrację, wzorcowanie sprzętu pomiarowego
- prowadzi sprawy związane z archiwum zakładowym
- zabezpiecza, porządkuje i ewidencjonuje dokumentację archiwum zakładowego
- archiwizuje dokumenty związane z obsługą sekretariatu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku w obszarze obsługi sekretariatu i archiwum zakładowego
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- znajomość obsługi komputera, programów komputerowych ( Word, Excel itp)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- dyspozycyjność i zaangażowanie
Co oferujemy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- praca administracyjna w siedzibach urzędu -praca przy komputerze - biuro w Gdańsku znajduję się na znajduję się na 1 p., budynek nie posiada windy
Dodatkowe informacje
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 100990" na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
ul. Grunwaldzka 25
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 25
83-000 Pruszcz Gdański
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 58/692-07-06
lub mailowego na adres: piwprus@gdansk.wiw.gov.pl
lub mailowego na adres: piwprus@gdansk.wiw.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 25 tel.58/692-07-06
-
Kontakt do inspektora ochrony
danych: iodprus@gdansk.wiw.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim (komórka kadrowa, księgowość) , Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
-
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania
danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane