W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Wojewódzki Inspektorat
Weterynarii w Gdańsku


ul. Na Stoku 50
80-958 Gdańsk

Tel.: (+48) 58 302-32-52
Fax: (+48) 58 302-39-62
E-mail: sekretariat@gdansk.wiw.gov.pl

Serwis www: gdansk.wiw.gov.pl
ePUAP: /WIWET/SkrytkaESP/

NIP: 5830004509
Regon: 000092893

Inspektor Weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Szczegóły
Stanowisko Inspektor Weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Miejsce pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Ogłoszenie nr 90807/ 13.01.2022
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
83-000 Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka 25

Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1

Umowa na czas określony (np. projektu)

Miejsce pracy:
Biuro w Gdańsku 
ul. Kartuska 249

Ważne do: 24 stycznia 2022r.

Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • wykonywanie zadań IW określonych ustawą o Inspekcji Weterynaryjnej,
  • prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości,
  • nadzór nad wykonywaniem czynności przez osoby wywznaczone,
  • nadzór i koordynowanie badań monitoringowych,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących zdrowia i ochrony zwierząt,
  • prowadzenie postępowań administarcyjno-egzekucyjnych,
  • zapobieganie, rozpoznawanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt objętych obowiązkiem zwalczania i rejestracji zgodnie z prawem weterynaryjnym,
  • kontrola warunków weterynaryjnych i nadzór nad ich realizacją przez podmioty będące w rejestrze Powiatowego Lekarza Weterynarii,
  • prowadzenie postępowania mandatowego i kierowanie wniosków o ukaranie do organów ścigania,
  • wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów krajowego prawa weterynaryjnego i prawa UE,
Kogo poszukujemy:
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne,
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych prawa krajowego i prawa UE,
  • prawo jazdy kat.B,
  • znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym ( angielski, niemiecki),
  • udokumentowane ukończone szkolenia, kursy związane z tematyką weterynaryjną,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność pracy w zespole , dyspozycyjność,
Co oferujemy:
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”),
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
Dostępność:
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
  • praca administracyjna w siedzibie urzędu,
  • czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych na terenie powiatu,
  • wyjazdy służbowe,
  • biuro znajduję się na piętrze bez windy,
  • praca przy komputerze,
  • brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych,
  • praca pod presją czasu,
    Dodatkowe informacje:
    • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
    • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
    • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
    • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
    • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    ZATRUDNIENIE NASTĄPI OD LUTEGO 2022R
    Pracę możesz rozpocząć od: 2022-02-01


    Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
    • CV i list motywacyjny,
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
    • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    Aplikuj do: 24 stycznia 2022

    W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90807" na adres:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
    Ul. Grunwaldzka 25
    83-000 Pruszcz Gdański

    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 58/692-07-06 lub mailowego na adres: piwprus@gdansk.wiw.gov.pl
    • Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2022,
    • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu,
    • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze,

    Przetwarzanie danych osobowych:
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszczu Gdańskim, ul Grunwaldzka 25, 83-000 Pruszcz Gdański. 
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodprus@gdansk.wiw.gov.pl,
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru,
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gd., Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku,
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji,
    • Uprawnienia:
      • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
      • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
      • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
      • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
      • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
      • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane,

    Powiadom znajomego