Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | informacja o zatrudnieniu kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Inspektor Weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 51422 z dnia 24.07.2019 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt
Zespół do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Miastko
Adres urzędu:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
ul. Szkolna 1
WARUNKI PRACY
- Czynności kontrolne w podmiotach nadzorowanych na terenie powiatu bytowskiego
- Wyjazdy służbowe (kontrole, szkolenia, narady) poza teren powiatu,
- Narzędzia i materiały: komputery, drukarki , kserokopiarki, urządzenia pomiarowe do kontroli środowiska
- Pomieszczenia biurowe: I piętro bez wind i podjazdów
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad monitoringiem i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
- Nadzór nad lekarzami wyznaczonymi do monitoringu i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
- Pobieranie prób monitoringowych
- Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości
- Przygotowanie projektów dokumentów w ramach postępowania administracyjnego oraz zaleceń pokontrolnych
- Prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku lekarza weterynarii
- Znajomość obsługi komputera
- Posiadanie samochodowego prawa jazdy
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii (w przypadku lekarza weterynarii)
- Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach
- Ewentualne kopie świadectw pracy
- Kopia prawa jazdy i dowodu osobistego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
77-200 Miastko
ul. Szkolna 1
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Szkolna 1; tel. 59 847 2805/59 857 2006; e-mail: piwbyto@gdansk.wiw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gdansk.wiw.gov.pl; tel. 58 300 39 61
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać:
- tel. 59, 857 2805, 59 857 2006, 661 604 257
- e-mail: piwbyto@gdansk.wiw.gov.pl