referent do spraw: ds. administracyjno-księgowych zespół ds. finansowo-księgowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Nabór zakończony zatrudnieniem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | referent do spraw: ds. administracyjno-księgowych zespół ds. finansowo-księgowych |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze NR 42925 z dnia 15.02.2019 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. administracyjno-księgowych
zespół ds. finansowo-księgowych
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
DODATKOWE: Zastępstwo
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
KARTUZY
ADRES URZĘDU:
83-300 KARTUZY,
UL. SŁONECZNA 1
WARUNKI PRACY
- praca w siedzibie
ZAKRES ZADAŃ
- ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji i ewidencji księgowej,
- wystawianie fv, monitorowanie i egzekwowanie realizacji dochodów budżetowych,
- prowadzenie kancelarii, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji,
- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rejestru dochodów jednostki budżetowej, zaangażowania,
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych , ewidencji ilościowo-wartościowej oraz ilościowej majątku PIW,
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- ewidencja , sprawdzanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
- wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracja
- staż pracy :
- prawo jazdy kat B
- znajomość programów księgowych Symfonia
- biegła obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy:
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
83-300 Kartuzy
ul. Słoneczna 1
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- Referent"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kartuzach
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 58 681 10 15
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kartuzach
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
praca na zastępstwo