kierownik zespołu do spraw: administracyjnych Zespół ds. administracyjnych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Nabór zakończony bez zatrudnienia kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | kierownik zespołu do spraw: administracyjnych Zespół ds. administracyjnych |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze NR 42316 z dnia 06.02.2019 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik zespołu
do spraw: administracyjnych
Zespół ds. administracyjnych
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
DODATKOWE: Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
PRUSZCZ GDAŃSKI
PRUSZCZ GDAŃSKI ORAZ BIURO W GDAŃSKU NA UL.KARTUSKIEJ 249
ADRES URZĘDU:
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII Z/S W PRUSZCZU GDAŃSKIM
UL. WOJSKA POLSKIEGO 16,
83-000 PRUSZCZ GDAŃSKI
WARUNKI PRACY
- praca administracyjna w siedzibach urzędu
- praca przy komputerze
- biuro w Pruszczu Gd. znajduję się na parterze
- biuro w Gdańsku znajduję się na 1 p., bez windy
- wyjazdy służbowe
ZAKRES ZADAŃ
- administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym
- nadzór i zarządzanie zespołem ds. administracji
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych przy pomocy specjalnych programów komputerowych
- sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług
- opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez PLW z zakresu spraw administ.-gospod. oraz ścisła współpraca z Główną Księgową w tym zakresie
- prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw , konserwacji pomieszczeń i urządzeń biurowych
- przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami
- nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewn.
- udział w komisjach odbioru robót oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
- zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze IT pozostałym pracownikom firmy, nadawanie uprawnień nowym pracownikom, zakładanie kont,wprowadzanie stosownych zmian
- pośrednictwo w zakupie sprzętu oraz wyposażenia IT
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne, informatyczne
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem
- praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość obsługi komputera, programów komputerowych ( Word, Exel itp) a także umiejętność obsługi programów specjalnych
- wysokie umiejętności komunikacyjne
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- prawo jazdy kat.B
- znajomość jęz. angielskiego
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych (RODO)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenia i umiejętności w kierowaniu zespołem, umiejętność pracy w zespole
- zdolności interpersonalnych, organizacyjnych
- dyspozycyjność i zaangażowanie
- znajomość innego obcego języka mile widziana
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach
- ewentualne kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
ul. Wojska Polskiego 16
83-000 Pruszcz Gdański
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16 tel.58/692-07-06
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gdansk.wiw.gov.pl (58) 300-39-61 ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim (komórka kadrowa, księgowość) , Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ofert dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego
WZORY OŚWIADCZEŃ: