Inspektor weterynaryjny do spraw: bezpieczeństwa żywności w zespole ds bezpieczeństwa żywności
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata |
---|
Stanowisko | Inspektor weterynaryjny do spraw: bezpieczeństwa żywności w zespole ds bezpieczeństwa żywności |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 32584 z dnia 23 sierpnia 2018 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjny
do spraw: bezpieczeństwa żywności
w zespole ds bezpieczeństwa żywności
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe: Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Miastko
ADRES URZĘDU:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w
Miastku
ul. Szkolna 1
77-200 Miastko
WARUNKI PRACY
Praca w terenie - wyjazdy służbowe, praca w siedzibie urzędu przy komputerze, zagrożenie korupcją, reprezentacja urzędu;
Nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
Podstawowe wyposażenie stanowiska to:zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe,
Pomieszczenia biurowe: budynek jednopiętrowy bez wind i podjazdów
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, w tym mleka i jego przetworów; nadzór nad sprzedażą żywności przez rolników
- kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych,
- realizacja programu badań monitoringowych
- pobieranie próbek do celów diagnostycznych
- kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii
- wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności
- przeprowadzenie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur
- współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji
- Weterynaryjnej
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku lekarzy weterynarii
- prawo jazdy kat. B
- znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość żywnościowych przepisów weterynaryjnych
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętnośc pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- kserokopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego
- obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
- skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych
- kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03 września 2018 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
ul. Szkolna 1
77-200 Miastko
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie
będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Szkolna 1, tel. 59 857 2805/ 59 857 2006; e-mail piwbyto@gdansk.wiw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gdansk.wiw.gov.pl ; tel. 58 300 39 61
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagane dokumenty winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" oraz "dokumenty i oświadczenia dodatkowe". W związku z powyższym za kompletne oferty uznaj się te oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia własnoręcznie podpisane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel 661 604 257