Głowny Księgowy
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Nabór zakończono wyborem kandydata/kandydatki |
---|
Stanowisko | Głowny Księgowy |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 5085 z dnia 02.11.2016 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
Główny księgowy
Wymiar etatu: 1/1
Stanowiska: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Słupsk
Adres urzędu:
ul. Armii Krajowej 29; 76-200 Słupsk
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
Główny księgowy
Wymiar etatu: 1/1
Stanowiska: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Słupsk
Adres urzędu:
ul. Armii Krajowej 29; 76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
Praca biurowa w siedzibie
urzędu, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 7.30 do
15.30. Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze w budynku bez podjazdu dla
wózków inwalidzkich i windy. Wąskie schody i korytarze. Toalety
nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje przede
wszystkim czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy
biurku. Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny
sprzęt biurowy (drukarka, niszczarka). Wyjścia i wyjazdy służbowe.
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentacji finansowej.
- Dekretowanie dowodów finansowych.
- Analiza wykorzystania środków finansowych.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań w układzie zadaniowym.
- Kontrola wykorzystania środków finansowych.
- Opracowywanie planów finansowych jednostki.
- Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 6 lat praktyki w księgowości.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Nie był/a karany/a zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 168, z 2012 r. poz. 1529).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne.
- doświadczenie zawodowe: 3 lata praktyki w księgowości.
- Posiada bardzo dobrą znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych.
- Posiada umiejętność obsługi programu Płatnik, TREZOR, elektronicznego konta bankowego.
- Jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o niekaraniu zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 168, z 2012 r. poz. 1529).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów i szkoleń.
- Kopię dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru biegłych rewidentów lub certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupsku
ul. Armii Krajowej 29
76-200 Słupsk