Inspektor weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie unieważnienia | anulowano nabór |
---|
Stanowisko | Inspektor weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie |
Termin składania ofert | |
Status | unieważnione |
- Ogłoszenie nr: 172357
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 sierpnia 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor weterynaryjny
- do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
- w Zespole zdrowia i ochrony zwierząt
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Tczewie
ul.30 Stycznia2015r.
83-110 Tczew
Miejsce wykonywania pracy:
- Tczew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, nadzór i koordynowanie badań monitoringowych zwierząt
- kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta
- współpraca w zakresie prowadzenia badań monitoringowych z lekarzami wyznaczonymi
- przygotowywanie decyzji administracyjnych, przygotowywanie decyzji administracyjnych
- kontrola przestrzegania przepisów o ochronie zdrowia zwierząt
- kontrola wprowadzania zwierząt do obrotu oraz wystawianie odpowiednich świadectw zdrowia
- wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej ustawy z dnia 29.I.2004r.,oraz
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wyjazdy służbowe, udział w szkoleniach
praca w pomieszczeniach na parterze, windy, podjazdów brak, nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy
Inne
praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Możliwość skorzystania z mieszkania służbowego na terenie inspektoratu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- prawo jazdy kat B
- umiejętność pracy w zespole i kreatywność
- znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office)
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie weterynarii i postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
-
30-08-2015
Miejsce składania dokumentów:
-
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
30 Stycznia 29
83-110 Tczew
Inne informacje:
-
Wymagane dokumenty, tj list motywacyjny, życiorys, oświadczenia oraz
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie winny
być opatrzone własnoręcznym podpisem. Za kompletne oferty uznaje się
oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie
podpisane oświadczenia. Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem
oraz otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą
rozpatrywane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną
komisyjnie zniszczone.Dodatkowe informacje dotyczące naboru można
uzyskać pod nr tel. 58(531-15-53.